torsdag den 10. januar 2013

Nr. 57 Hverdagssysler.... som jeg bedst kan lide dem.

Faktisk er det ALT for længe siden jeg har været forbi denne, min egen blog.... Men nu er jeg her igen! Og jeg håber på at få tid, overskud og lyst til at skrive og poste billeder meget oftere. I bund og grund handler det vel mest om prioriteringer... Måske jeg skal rykke den lidt op på listen. Der kommer nogle  billeder af al den tid jeg har været fraværende....senere.

Men i dag til en start, et par billeder at aftensroen som den ser ud netop i dag. Jeg strikker på en udendørstrøje i tyk ren uld til Gregers og manden min snitter mig en lille svamp.... Glæder mig til at se det færdige resultat! 





2 kommentarer:

  1. Skønt! Og manden din ligner jo lidt bonderøven her. Det er bestemt ikke en dårlig ting! Hils ham :)

    SvarSlet
  2. Hej søde Kia

    Jeg følger jo dig og din skønne familie på din blog, men det er sjældent jeg har ro til at skrive en lille hilsen/kommentar.... Lige sover Milius til middag og Gregers leger ligeså stille selv, dejligt!
    Og Ja, det er skønt med noget krea-hygge, meget bedre end tv-aften :-)
    Hils også dine drenge.... dem alle 3.

    SvarSlet