torsdag den 28. juni 2012

Nr. 48 Damerne på Fanø...


I Tirsdags hoppede jeg på færgen til Fanø og mødtes med min søde mor og hendes veninde.... Det var en skøn dag med blæst, strand, hygge, mad, KAGER og shopping...

Blæst, strand og hygge giver næsten sig selv.... Maden fik vi i Sønderho, sammen med en flok bamser...? Meget besynderligt. Betjeningen foregik på tysk, Shöne. Skiltene bærer også tydeligt præg af at der er mange tyske turister.... En skøn blanding mellem dansk og tysk, det kan vi jo alle forstå.
Jeg kigger meget gerne på alle de flotte ting fra hornvarefabrikken, og der er så maget derfra jeg kunne føje til min ønskeliste. Onsdag kom min Mor og overraskede mig med de flotteste øreringe  og et virkelig smukt hårspænde derfra!!
Tak Mor, det er en utrolig flot gave...
Øreringene er designet af Sara Brunn, som jeg synes har formået at give hornsmykkerne noget stramt og nærmest industrielt smukt. Der er selvfølgelig billeder nederst.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar