tirsdag den 13. marts 2012

Nr. 21 Mad Men, Genbrug og en svaghed...

Jeg har en svaghed... Eller, jeg har faktisk flere... 
Men en svaghed for kjoler, for serien Mad Men og for kjolerne i den serie!

Jeg elsker genbrug.
Jeg kan godt lide at ting har en "historie" at de ting jeg omgiver mig med har sjæl.

Min søde svigermor er også ret god til genbrug, og se lige hvad hun har købt til mig....














 Og så synes jeg det er lækkert når nogen har gjort sig umage.... Hvilket tydeligvis er tilfældet med denne lyseblå sag.... Elsker den!
Tak Elly!


Havde en enkelt gammel sag i forvejen...






Og en ny... Men den er fin...



Vi skal til konfirmation i April... Tror det er en god anledning til at få luftet den himmelblå...



Det er min nice der skal konfirmeres... 
Nøj det er gået stærkt! Tog dette billede af hende i forgårs.... Synes jeg!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar