torsdag den 23. februar 2012

Nr. 10 Loppefund, Omsorgsdag og noget i vente:-)

Onsdag nærmest halede mig indenom, og jeg nåede ikke engang at fortælle om dagen....
Men det gør jeg da bare nu, i billeder!

Og så lige et lille billede der indikerer hvad Gregers og jeg har planlagt at bruge denne Torsdag eftermiddag på :-)

Faktisk var det oprindeligt Lasse der skulle have fornøjelsen, hvorfor han også har omsorgsdag i dag....Men vi har sammen valgt at han i stedet drager omsorg for Milius, mens Mama og Gregsen tager til koncert. Jeg trænger nemlig til noget tid med Gregers ALENE :-) Og Lasse og G har været til koncert sammen tidligere.

Jeg glæder mig!!

Hjemmebag

Billetter til Mama og Gregers. Lasses omsorgsdag.... Arbejde, MEN senere alene-hygge med mindstemanden!

Seneste loppefund.... Både Lasse og jeg er December-børn, så jeg har valgt at tage Bjørn Wiinblads ord "Mirakel" personligt på vores vegne..... (fuldstændig uden hensyn til Jesus)

Påskeliljer i stuen.

Endnu en omgang lækker, lækker mos. Opskriften finder du HER Jeg ville noget så gerne have en hel masse flotte glas at hælde det på, men skal jeg ud og investere i sådanne, så falder ideen om "forbrugsstop", sparsommelighed og genbrug lidt til jorden. Disse glas har vi samlet gennem tid, og en dag når jeg VIRKELIG keder mig, så sætter jeg mig med en god kop kaffe og piller alle de gamle mærkater af! Markeren kan skrive på alle glatte flader, og vaskes af igen, smart!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar